OpeningTitles Skrivet 10 September 2011 Rapport Dela Skrivet 10 September 2011 (redigerat) Tja! Jag har ett litet problem med mitt sony ericsson bluetooth headset, jag vill koppla den till ps3t så att jag kan snacka med kompisarna lättare. Och sen så när jag ska koppla upp det till ps3t så kommer den inte upp den söker fortfarande. Vad kan felet vara? Och ja, den är på. Bump Redigerat 10 September 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 September 2011 Rapport Dela Skrivet 11 September 2011 När du går in på Tillbehör -> Bluetooth, klickar du då på att scanna efter Bluetooth enheter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 17 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2011 Du, jag fixade det -.- Man ska hålla in On/off knappen på headsetet. Tills den blinkar röd och grön, men för min del var jag tvungen att hålla in volym knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.