Karata Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Jag har fått Neon-Ticket men när jag går till lilycove city-harbor så står det att båten inte är färdig, varför? (jag har mer än 5 badges) skulle vart snällt om nån kunde hjälpa mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 man ska ha klarat pokemon ligan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Jag har fått Neon-Ticket men när jag går till lilycove city-harbor så står det att båten inte är färdig, varför? (jag har mer än 5 badges) skulle vart snällt om nån kunde hjälpa mig hur fick du neonticket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 19 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Tack mega, då vet ja :D Eon ticket är ett kort som man får om man gör nåra speciella saker och sen skickar in det till Club Nintendo, men det är försent nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg