Laserturken Skrivet 11 September 2011 Rapport Dela Skrivet 11 September 2011 Jag vandrade i skogen och hittade en medelstor grotta, som jag gick in i. Jag utforskade grottan i 2 min och hittade cobblestone, så jag mina dem och skulle se om det fanns något bakom. Och jag hittade en liten kort railväg med lite powered rails. Jag sökte i google om det har hänt för något, så nu är jag nyfiken, har de hänt för er? Kan notch ha lagt till en del av 1.8 i minecraft i hemlighet? Eller har det varit bugg i world generatorn? Det såg lite man made ut också, men ingen har absolut gjort den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 11 September 2011 Rapport Dela Skrivet 11 September 2011 (redigerat) http://www.minecraftwiki.net/wiki/Abandoned_Mine_Shaft Redigerat 11 September 2011 av Demopan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 11 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2011 (redigerat) http://www.minecraftwiki.net/wiki/Abandoned_Mine_ShaftDet är ingen mine shaft, som jag sa det är bara 2 korta vägar med rails och några powered rails, som ledde till ingenting Edit: Och några redstone torch bredvid powered rails. Redigerat 12 September 2011 av Laserturken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjarten Skrivet 12 September 2011 Rapport Dela Skrivet 12 September 2011 Notch skulle ju lägga till sånt i 1.8? har det uppdaterats? vet nt för mitt mc funkar nt D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 12 September 2011 Rapport Dela Skrivet 12 September 2011 Notch skulle ju lägga till sånt i 1.8? har det uppdaterats? vet nt för mitt mc funkar nt D:Pre-release Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjarten Skrivet 16 September 2011 Rapport Dela Skrivet 16 September 2011 Pre-release de kan det väl nt ha varit? då skulle väl han ha sagt att det var pre-release? iaf, jag har nt en aning om vad det kunde ha varit, om du hade pre-release så hade det iaf funnits en förklaring varför det fanns rails där.. kan du skicka bild på hur det ser ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 16 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2011 de kan det väl nt ha varit? då skulle väl han ha sagt att det var pre-release? iaf, jag har nt en aning om vad det kunde ha varit, om du hade pre-release så hade det iaf funnits en förklaring varför det fanns rails där.. kan du skicka bild på hur det ser ut?Tyvärr, jag tog upp allting. Men jag kan försöka bygga ett likadant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg