OpeningTitles Skrivet 12 September 2011 Rapport Dela Skrivet 12 September 2011 (redigerat) Tjo! Jag har ett problem med mitt Minecraft inloggning jag tog bort det sen laddade jag ner det igen för att det fuckade upp sig och nu står det att jag inte kan spela eftersom det är inte ens nedladdat :s När jag har laddat ner på nytt.. Och så har jag laddat ner 1.8 :D Men jag hittar inte mappen för Minecraft där det finns bin filer och så har kollat i application support och det fanns ingenting där. Redigerat 12 September 2011 av OpeningTitles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 12 September 2011 Rapport Dela Skrivet 12 September 2011 Köp det/skriv rätt lösenord, det som man laddar ner från hemsidan är bara launchern... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 12 September 2011 Rapport Dela Skrivet 12 September 2011 du har ingen bin fil, tryck på options och sedan force update, sen done, och prova igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 12 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2011 (redigerat) Skatan hade rätt. Tvungen att forca. Aja tack. Redigerat 12 September 2011 av OpeningTitles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg