OpeningTitles Skrivet 18 September 2011 Rapport Dela Skrivet 18 September 2011 (redigerat) Tjena! Jag har en fråga om att lyssna på musik eller bara höra ljud helt enkelt med hörlurar. När jag kopplar in min gaming headset så kommer det inte ljud från den utan från högtalarna i datorn. Jag har kollat i ljudinställningar och sånt, och så har jag försökt leta efter att det står nåt med ljudport men den finns inte.. fört så var det nåt som hette ljudport som kom upp när jag kopplade in headseten.. samma sak händer med vanliga hörlurar (som är små) BARA LJUD FRÅN datorn.. Frågan: Vad ska jag göra för att det ska funka att lyssna från hörlurarna :'( har startat om datorn och så.. Redigerat 18 September 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 18 September 2011 Rapport Dela Skrivet 18 September 2011 Koppla in hörlurarna därbak på datorn istället, där högtalarna sitter nu. Rätt opraktiskt kanske, men det borde gå. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 18 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2011 Det är en mac, plus så finns det bara en enda uttag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 19 September 2011 Rapport Dela Skrivet 19 September 2011 Det är en mac, plus så finns det bara en enda uttag :DDet finns många slags mac.Titta här tillexempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 20 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2011 Macbook har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.