WiFiGamer Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 (redigerat) Tror att jag är i rätt tråd: Har lagt ut mitt Borderlands goty (värt ca 250kr) includerar alla dlcs. Använder mig av steam trade så detta är lagligt. Söker efter: Garrys mod + Cs source pack eller from dust eller bud Adda greiseknoue på steam ifall nån är intresserad Redigerat 30 September 2011 av WiFiGamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 1 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Som sakt ifall ni inte tror att det är lagligt kolla: https://support.steampowered.com/kb_article...=6748-ETSG-5417 Förstår inte varför ni anmäler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Det är inte lagligt att trada/sälja, köpa i detta forum. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.