Hoppa till innehåll

Kan Inte Uppdatera Catalyst


MrFr3drik
 Dela

Rekommendera inlägg

Det går inte att uppdatera mitt Catalyst control center. Jag har nu version 11.5 och det går inte att avinstallera eller updatera Catalyst. Vet någon hur man löser?

Testa och avinstallera med Driver Sweeper som finns gratis att ladda ner

annars bara och ladda ner nya uppdateringar genom deras hemsida.

 

 

"Problem för mig är att jag inte kan klicka upp min Catalyst control center, utan att det ska komma en erro som står "CLL."... någon som vet nåt om det?"

hände efter att jag installerade Battlefield 3 Beta AMD versionen av catalyst 11.10"

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag körde driver sweeper och drivrutinerna försvann. Och jag kan fortfarande inte installera dom nya...

Man kommer till där man kan välja installera eller avinstallera. Det spelar ingen roll vilken mnan väljer. programmet stängs bara av.

hmm..

Har körde du då med det senaste Catalyst?

 

men vad är din dator spec?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade CCC 11.5 innan jag körde driver sweeper. Man behövde bättre catalyst för att köra bf3 så en updatering krävdes.

 

Dator spcs:

Intel core i5 2500K

Gigabyte Radeon HD 6950

4gb ram

Windows 7 ultimate 64x

 

https://www.inet.se/kundvagn/visa/345917

Redigerat av MrFr3drik
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade CCC 11.5 innan jag körde driver sweeper. Man behövde bättre catalyst för att köra bf3 så en updatering krävdes.

 

Dator spcs:

Intel core i5 2500K

Gigabyte Radeon HD 6950

4gb ram

Windows 7 ultimate 64x

 

https://www.inet.se/kundvagn/visa/345917

hm

Så du tog bort 11.5 via driver sweeper, sedan installera du om med BF3 version 11.10?

Testa med en 11.9 sedan installera du med 11.10.

 

Så du försöker installera 11.10 och vid installationen så försvinner programet bara? hm..

Rätta mig om jag har fel

 

Annars kolla uppdateraing via Kontrollpanelen-Maskin och Ljud-Enhetshanteraren-bildskärmskort

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Försökte först updatera från 11.5 till 11.9 som jag laddade ner från amds hemsida.

Men det gick inte installera. Det bara slutar...

Sen tog jag bort 11.5 med driver sweeper och försökte installera 11.9 igen men samma problem.

 

Jag har upptäkt att det inte går att installera någon av versionerna. Har prövat med 11.8, 11.9 och 11.10 nu.

Samma problem med alla...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Försökte först updatera från 11.5 till 11.9 som jag laddade ner från amds hemsida.

Men det gick inte installera. Det bara slutar...

Sen tog jag bort 11.5 med driver sweeper och försökte installera 11.9 igen men samma problem.

 

Jag har upptäkt att det inte går att installera någon av versionerna. Har prövat med 11.8, 11.9 och 11.10 nu.

Samma problem med alla...

hmm..

Har nu tyvärr faktis ingen aning vad det är för fel :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...