Proccito Skrivet 2 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2011 Tjenare! Nu är det så att jag har hittat ett program som heter Guitar Pro 5, och jag testar det nu, och gör en egen låt. Men när jag spelar upp den blir det ganska många pauser mellan noterna. Så jag undrar hur jag ska få noterna att "ringa ut" Jag har försökt med "Let ring" men det blir fortfarande tomt mellan noterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 2 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2011 (redigerat) Gör dom längre? Ta bort pauserna. Redigerat 2 Oktober 2011 av Banish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2011 det vet jag inte hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 2 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2011 Tryck på pausen, sen delete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2011 Nix Alla noter flyttade sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 2 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2011 Ja, men pausen försvinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Är det möjligt att få se screenshot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 (redigerat) Kan försöka Simple Tar så lång tid att ladda upp. Vänta lite... Dom röda ringarna är pauserna. Redigerat 3 Oktober 2011 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Ahaja, du får radera pauserna och sen ändra notvärdet på de andra noterna till fjärdedelar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Jo, men då kommer det att spelas för snabbt Har testat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Sänk tempot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Alltså det kommer för tätt inpå annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.