As topic says:
Vill köpa ett Minecraftkonto, betalar rejält med FM. PM mig.
(Nej det är inte emot fuskas regler)
As topic says:
Vill köpa ett Minecraftkonto, betalar rejält med FM. PM mig.
(Nej det är inte emot fuskas regler)
Vad är rejält med FM? över 5000? över 15000?
↗ till inläggetÖver 9000 i alla fall. Men Minecraft kostar väl 150kr nu? 1000fm kostar 30kr på sms. Alltså blir det 5000fm om man räknar så.Vad är rejält med FM? över 5000? över 15000?
↗ till inläggetÄr inte den funktionen borttagen?Över 9000 i alla fall. Men Minecraft kostar väl 150kr nu? 1000fm kostar 30kr på sms. Alltså blir det 5000fm om man räknar så.
↗ till inläggetHittade den här: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=95Är inte den funktionen borttagen?
↗ till inläggetVad är rejält med FM? över 5000? över 15000?
Kan tänka mig betala FM värda samma mängd som minecraft kostar, d.v.s som WASD sa, 30kr = 1k fm.
Och till den som anmälde: Snälla spara moderatorernas tid genom att inte anmäla inlägg som inte bryter mot fuskas regler. Du kan ju själv läsa igenom reglerna innan du hittar på grejer att anmäla för, tack!
↗ till inläggetDå kan du ju lika gärna Köpa ett Minecraft konto?Kan tänka mig betala FM värda samma mängd som minecraft kostar, d.v.s som WASD sa, 30kr = 1k fm.
Och till den som anmälde: Snälla spara moderatorernas tid genom att inte anmäla inlägg som inte bryter mot fuskas regler. Du kan ju själv läsa igenom reglerna innan du hittar på grejer att anmäla för, tack!
Fattar inte riktigt idèen med det här.
↗ till inläggetGissar att han inte har möjlighet att betala över internet.Då kan du ju lika gärna Köpa ett Minecraft konto?
Fattar inte riktigt idèen med det här.
↗ till inläggetMor / Far?Gissar att han inte har möjlighet att betala över internet.
Han kanske är över 18 btw. Men då ska man ju kunna köpa. Men ah. Allright.
Jag är 18 och kan ej handla själv på internet. Man måste uppgradera sitt bankkort eller nåt. Beror säkert på vilken bank man har.
Köpte mitt konto med maestrokort, handelsbankens frikort funkar på internet.
↗ till inläggetJahaaa.Jag är 18 och kan ej handla själv på internet. Man måste uppgradera sitt bankkort eller nåt. Beror säkert på vilken bank man har.
Det säger det mesta. Riktigt synd att man inte kan köpa Minecraft via SMS eller ringa. Tror ''Notch'' skulle dragit in mer på det.
Ser inte riktigt poängen. Visst hade jag av en oförklarig anledning haft två acc så visst. Men det är väl ändå inte troligt. Så jag skulle i så fall köpa ett acc åt dig för at sedan få fm för det med samma ratio som att sms:a in pengar för FM hade jag väl redan sms:at in om jag var intresserad av FM:en?
Finns folk som har köpt det och inte gillar det eller bara helt enkelt slutat med minecraft.
Som sagt, PM mig om ni säljer, kan gå ganska långt gällande priset.
↗ till inläggetMan måste uppgradera sig till ett Visa eller Mastercard för att kunna köpa grejer på internet, funkar inte med Visa Electron eller Maestro.
Electron fungerar superbt på minecraft.
Uploaded with ImageShack.us
har man internetbank kan man betala med e-kort
↗ till inlägget
Men nu är det väl så att även om man har Visa electron, så är tjänsten att betala på internet borttagen tills man är 18 och fixar det.
Så om han är över 18 så måste han "uppgradera"/säga åt banken att fixa´t som Nomatic sa.
Beror helt på bank, både handelsbanken och nordea låter dig handla på internet innan du blivit 18.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in