OpeningTitles Skrivet 8 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 Min fråga är: Hur många kommer spela WAW efter att MW3 har kommit ut tror ni? Såg några WAW videos då nån körde sniper tror det var bolt action och blev sugen o köpa WAW.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 gillade du cod4 så är det ett köp var beredd på tomma servrar dock :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 8 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 cod5* :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 (redigerat) [EDIT] Redigerat 16 Oktober 2011 av PussyCat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 inte jag i alla fall jag gillar inte det spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Jag kommer spela WaW och de äldre codspelen när jag tröttnat på MW3. Dock så kommer jag ha BF3 som alternativ också, så det blir nog ytterst lite WaWlirande för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 17 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 Okej, men jag tror att jag kommer spela Black ops och prestiga så mycket jag kan innan och efter MW3! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg