Hoppa till innehåll

2 Frågor Om Pokemon Colluseum

Gäst Tutankoopa

Rekommendera inlägg

Gäst Tutankoopa

1. Jag har kommit till Pyrtie town och där så slog nogon ner Dom 2 vetenskaps männen och stängde av strömen till Stadiumet hur kommer man vidare?

2. Hur gör man Shadow pokemon till vanliga?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1.Åk till Constuktionlot eller vad det heter. Leta efter ett kugghjul. Sätt tilbaks det i strömbyggnaden.

2.När ens Heart Gauge är klar åk till Slutet av skogen i Atage village(måste ha spöat Miror.B först) Du måste ha en sten tavla av Tjejens farfar först. Sen tryck på statyn och så blir den vanlig. Eller använd Time Flute där. ¨Då heler Celebi en. Såna får du när du spöat nån Chiper Admin förutom Miror.B

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tutankoopa

1.Åk till Constuktionlot eller vad det heter. Leta efter ett kugghjul. Sätt tilbaks det i strömbyggnaden.

2.När ens Heart Gauge är klar åk till Slutet av skogen i Atage village(måste ha spöat Miror.B först) Du måste ha en sten tavla av Tjejens farfar först. Sen tryck på statyn och så blir den vanlig. Eller använd Time Flute där. ¨Då heler Celebi en. Såna får du när du spöat nån Chiper Admin förutom Miror.B

Jag har ej kommit till Atage village jag har inte sten tavlan heller HUR HITTAR MAN DET DÄR
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...