Gäst Tutankoopa Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 1. Jag har kommit till Pyrtie town och där så slog nogon ner Dom 2 vetenskaps männen och stängde av strömen till Stadiumet hur kommer man vidare? 2. Hur gör man Shadow pokemon till vanliga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Kolla gamefaqs;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Ne jag vill att någon hjälper mig här på fuska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 1.Åk till Constuktionlot eller vad det heter. Leta efter ett kugghjul. Sätt tilbaks det i strömbyggnaden. 2.När ens Heart Gauge är klar åk till Slutet av skogen i Atage village(måste ha spöat Miror.B först) Du måste ha en sten tavla av Tjejens farfar först. Sen tryck på statyn och så blir den vanlig. Eller använd Time Flute där. ¨Då heler Celebi en. Såna får du när du spöat nån Chiper Admin förutom Miror.B Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 celebi kan bara hela en gång.. läs fler sett på www.serebii.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Nej den har helat min Entei och Suicune Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 k.. då läste jag väl lite slarvigt då.. :P Kan man få dem?!?!? soft.. ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles2 Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 har colloseum kommit ut??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 sen den 14te maj ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 jag trodde den 24 maj man måste köpa även fast pokemon är töntigt(lite i alla fall) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Kanske pyttelite. Men PC är inte töntigt. Specielt inte när man möter Chiper Admin Dakim. Han slår en spion eller nåt skithårt i magen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 1.Åk till Constuktionlot eller vad det heter. Leta efter ett kugghjul. Sätt tilbaks det i strömbyggnaden. 2.När ens Heart Gauge är klar åk till Slutet av skogen i Atage village(måste ha spöat Miror.B först) Du måste ha en sten tavla av Tjejens farfar först. Sen tryck på statyn och så blir den vanlig. Eller använd Time Flute där. ¨Då heler Celebi en. Såna får du när du spöat nån Chiper Admin förutom Miror.B Jag har ej kommit till Atage village jag har inte sten tavlan heller HUR HITTAR MAN DET DÄR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg