teamlazy Skrivet 8 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 (redigerat) Vilken är din tursammaste kill? Min är random noscope wallbang hs Gwk på SnD ;) fick nerdgasm på d :D skit stolt Redigerat 10 Oktober 2011 av teamlazy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Någon random 1shot2kill, inte spelat så länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Fick en double kill med en stun grenade på MW2 en gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 Stun grenade kill, har fått det på MW2 3-4 gånger på en dag. LOL. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 17 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2011 Inte min kill då, men jag och två polare satt och körde split-screen, jag står nere i nån gränd på favela, kastar en flash mot en ovetande camper, han får helt vit skärm och på nått finurligt sätt gör han en 180 och får en kill med throwing knife på mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg