Hoppa till innehåll

Htcsense.com Setup Problem!


Miyer
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag fick för 1 vecka sedan till konfirmations present en HTC Sensation och jag har försökt koppla ihop min HTCsense.com account med min telefon. Jag har skapat ett konto på HTCsense.com och bekräftat epost medelandet (steg 2 av 3). Men det är steg 3 som jag inte får att fungera.

Det står "Enhet du valde kan anslutas till HTC Sense för att få tillgång till fler funktioner. Bekräfta telefonnumret nedan och tryck på "Anslut till HTC Sense " för att fortsätta med registreringen av produkten. enhet serienummer och övrig enhetinformation lagra"

Sedan ska man trycka på knappen "Jag har loggat in på min enhet" men jag förstår inte riktigt vad jag skall göra, det har inte kommit ett sms/email till min telefon och det hjälper inte att gå till HTCsense.com på telefonen och logga in där så jag har ingen aning vad jag ska göra!

Efter att ha tryckt på enda knappen på hemsidan som det står "Jag har loggat in på min enhet" laddar det en stund och sedan kommer det en röd text som säger "Väntar på ett svar från enhet, tryck på knappen för att försöka igen"

Om någon vet vad jag ska göra så var så vänlig och berätta det för mig , det måste ju vara något simpelt som jag bara inte ser!

 

Tack i förväg!

post-81660-1318111640_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...