Pokemon12 Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Hej! Vad heter bandet som sjunger: ''Shake your booty'' i Sune och hans värld: Pussjakten? Hittar inte på youtube! Hjälp mig, snälla? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon12 Skrivet 10 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Hej!Vad heter bandet som sjunger: ''Shake your booty'' i Sune och hans värld: Pussjakten? Hittar inte på youtube! Hjälp mig, snälla? :) Hallå??!!! Jag behöver hjälp! Är det nån här som har spelat spelet: Pussjakten eller sett Sune på Barnkanalen? Please answer me!!!! :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 13 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2014 i Sune Spelet Heter Bandet Backside Boys Som sjunger Shake your booty i Verkligheten Så heter Dom Backstreet Boys Bara Namnet är Ändrat Dock så har backstreet boys vad jag vet inte gjort nån låt som heter shake your booty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.