Hoppa till innehåll

Moppe Tråden


JJespeRR
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Helt ok. Dyr som satan om du ska ha ny bara.

En polare till mig Har en Yamaha DT50r som är från 01. Köpte den för 5000:- och funkar klockrent. Yamaha is the shit.

 

Funderar mer på en scooter. En Peugeot Snake Furious

 

Eller en Yamaha Aerox.

Redigerat av Rhino
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Drac är bra, har en själv. Minarelli AM6 lär vara den bästa mopedmotorn i dagslaget, gör runt 70-80 bara med dragen plugg.

 

@Rhino, Köp crossmoppe istället, man tröttnar på att köra med automat fort. Aeroxar är svårmeckade kan jag också säga.

Redigerat av CeZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Drac är bra, har en själv. Minarelli AM6 lär vara den bästa mopedmotorn i dagslaget, gör runt 70-80 bara med dragen plugg.

 

@Rhino, Köp crossmoppe istället, man tröttnar på att köra med automat fort. Aeroxar är svårmeckade kan jag också säga.

Hmm.. Allright. Kan inte riktigt bestämma mig när det gäller moppar.

En Minarelli AM6. Vilken moppe ligger dom i? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm.. Allright. Kan inte riktigt bestämma mig när det gäller moppar.

En Minarelli AM6. Vilken moppe ligger dom i? :)

Minarelli AM6 sitter på alla nyare yamaha (även den din kompis har), alla riejus, betor & aprillias om jag minns rätt. Bara crossmoppar alltså. Redigerat av CeZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Minarelli AM6 sitter på alla nyare yamaha (även den din kompis har), alla riejus, betor & aprillias om jag minns rätt. Bara crossmoppar alltså.

Har aldrig sett Aprillias crossmopeder, de som körde körde endast SR 50 (Factory). o:

 

Det var nog det jag med skulle skaffat om jag hade haft intresse. Möjligtvis satt Peugeot Speedfight på tapeten också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv så har man en Yamaha DT 50 -88 :D

 

Gammal men skitsnygg och går bra som fan

Haha fysatan va härligt med en -88'a!

 

 

 

Minarelli AM6 sitter på alla nyare yamaha (även den din kompis har), alla riejus, betor & aprillias om jag minns rätt. Bara crossmoppar alltså.
Sweeeet! Måste leta efter en Rieju eller Yamaha då alltså! :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...