hans Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Jag har en summa pengar ca 200 som jag måste göra mig av med inom en månad på en spelbutik. vad ska jag göra? ska jag köpa zelda twilight princess eller ska jag köpa något annat till wii ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Jag har en summa pengar ca 200 som jag måste göra mig av med inom en månad på en spelbutik. vad ska jag göra? ska jag köpa zelda twilight princess eller ska jag köpa något annat till wii ?Lät bra, tror inte något av Mario spelen ligger i 200:- klassen tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Jag tror överhuvudtaget inte du får något spel för de pengarna. Kanske om du kollar på mediamarkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JillValentine Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 Zack and Wiki kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.