Hoppa till innehåll

Spel

Rekommendera inlägg

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Så fort jag får månadspeng hade jag tänkt att köpa MGS: The Twin snakes och Resident Evil zero.. Är det bra val? Ni som inte spelat behöver inte skriva

Resident Evil: Z va inte så kul när man kommit en bit assså dom olika Zombierna skrämmer en aldrig dom jommer aldrig plötligt ut genom dörrar utan dom sakta reser sig upp från stolar så man hinner skjuta dom innan också finns det fiender som e alldeles för svåra som t.ex Leech Zombies dom kan sträcka sina armar skiiiiit långt så man kan inte klara av dom med vanlig pistol precis.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

RE är mycket bättre än REZ. Eller köp nån av dom 2 nya RE

då köper jag nog RE istället.. ska försöka skaffa alla innan RE4 kommer ut... ^^ tag för tipsen alla.. Nu vidare till MGS: Twin snakes.. Ngn som har dt?

EDIT: REZ kan inte var dåligt för dt har fått 4,5/5 av webhallens konusmenter... men köper RE istället... Sen REZ sen RE 2 sen RE3 sen RE code victoria x ngt jag glömt?

Redigerat av Omega
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det är ett bra val.... Jag har metal gear och det är skitbra! jag ska också försöka få alla resident evil spel innan fyran kommer.... Jag har zero och det är fakitiskt jättebra!... Men jag tror också att första resident evil är bättre.... Så köp metal gear och resident evil 1 tycker jag....

Cocos: Du har nog rätt med det dära om att zombierna aldrig hoppar fram sådär i spelet men.,.. Jag vet iaf ett ställe då en gör det.... Du vet på tåget då man kommer in i köket så hoppar det plötligt fram en ut genom kylskåpet... Men sen så vet jag inget annat ställe.... Jo, just det.... Jag tror att det var i training facility basement i ett rum då en zombie låg under en säng och att man trodde att den var död men när man närmar sig den så grabbar han tag i benet och och biter sen ihjäl en..... Det var edt enda som jag kommer ihåg... Resten är som du säger... Dem bara ligger där på golvet och sen så reser dem sig sakta upp.... Så man blir aldig riktigt rädd då....

Är det mycket mer sånt i resident evil 1? Jag hoppas iaf det för jag ska köpa det så fort jag har råd....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...