pollenallergi Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Så fort jag får månadspeng hade jag tänkt att köpa MGS: The Twin snakes och Resident Evil zero.. Är det bra val? Ni som inte spelat behöver inte skriva Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Jag gillar resident evil spelen så jag tycker att det är ett bra val... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 RE är mycket bättre än REZ. Eller köp nån av dom 2 nya RE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 jag ha hört att resident evil zero är dåligt och när jag körde det var det inga bra kontroller jag gillar dom andra bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Så fort jag får månadspeng hade jag tänkt att köpa MGS: The Twin snakes och Resident Evil zero.. Är det bra val? Ni som inte spelat behöver inte skriva Resident Evil: Z va inte så kul när man kommit en bit assså dom olika Zombierna skrämmer en aldrig dom jommer aldrig plötligt ut genom dörrar utan dom sakta reser sig upp från stolar så man hinner skjuta dom innan också finns det fiender som e alldeles för svåra som t.ex Leech Zombies dom kan sträcka sina armar skiiiiit långt så man kan inte klara av dom med vanlig pistol precis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 (redigerat) RE är mycket bättre än REZ. Eller köp nån av dom 2 nya REdå köper jag nog RE istället.. ska försöka skaffa alla innan RE4 kommer ut... ^^ tag för tipsen alla.. Nu vidare till MGS: Twin snakes.. Ngn som har dt? EDIT: REZ kan inte var dåligt för dt har fått 4,5/5 av webhallens konusmenter... men köper RE istället... Sen REZ sen RE 2 sen RE3 sen RE code victoria x ngt jag glömt? Redigerat 19 Maj 2004 av Omega Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Köp Resident Evil Om du älskar skräk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Mmm... lätt att man köper RE 1 men jag struntar i REZ för det fick lite för dålig kritik på level7 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 resedent evil är skit spel min bror gillar den han spelar den varje dag typ i PS2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag tycker det är ett bra val.... Jag har metal gear och det är skitbra! jag ska också försöka få alla resident evil spel innan fyran kommer.... Jag har zero och det är fakitiskt jättebra!... Men jag tror också att första resident evil är bättre.... Så köp metal gear och resident evil 1 tycker jag.... Cocos: Du har nog rätt med det dära om att zombierna aldrig hoppar fram sådär i spelet men.,.. Jag vet iaf ett ställe då en gör det.... Du vet på tåget då man kommer in i köket så hoppar det plötligt fram en ut genom kylskåpet... Men sen så vet jag inget annat ställe.... Jo, just det.... Jag tror att det var i training facility basement i ett rum då en zombie låg under en säng och att man trodde att den var död men när man närmar sig den så grabbar han tag i benet och och biter sen ihjäl en..... Det var edt enda som jag kommer ihåg... Resten är som du säger... Dem bara ligger där på golvet och sen så reser dem sig sakta upp.... Så man blir aldig riktigt rädd då.... Är det mycket mer sånt i resident evil 1? Jag hoppas iaf det för jag ska köpa det så fort jag har råd.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 det är billigt på webhallen... 179 kr ;)... Ska köpa dessa 2 spel den 28 lr 29 tror jag... ;).. då blir det skjuta av! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 JAG SKULLE INTE REKOMENDERA NÅGON AV DEM!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg