Stixx Skrivet 4 November 2011 Rapport Dela Skrivet 4 November 2011 Också så tycker jag att dom borde ändra så att Shadow Priest inte blir oom så jävla snabbt.Tro mig, du lär dig hantera detta i högre levlar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 4 November 2011 Rapport Dela Skrivet 4 November 2011 Kör ju rätt rotation, men får väl lita på dig. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 Tur att man rafar då :P Levlade upp en hunter till 80 med min polare sen granta han upp 3 av mina 70+ till 80 också. Hur? Jag körde också med RaF och det både står att det inte går och jag har testat men effekten håller inte längre än till level 60?Btw RaF är ju skönt, dingade 20-60 på 2 dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Hur? Jag körde också med RaF och det både står att det inte går och jag har testat men effekten håller inte längre än till level 60?Btw RaF är ju skönt, dingade 20-60 på 2 dagar.Dom ändrade det till level 80 på patch 4.2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg