Gäst datasnillet Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 hallå någon som vet vad man ska göra för att möta regice? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 simma uppåt och lite åt vänster från brawlys stad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst datasnillet Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 jag menar vad ska jag göra inut i grottan för att möta honom typ använda fly eller nåt? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst datasnillet Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 regirock någon som vad man ska göra inuti hans grottan? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lord Zordon Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag tror du menar Regice :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lord Zordon Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Man ska klicka på blindtexten o sen vänta i EXAKT 2 Minuter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lord Zordon Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 I regirocks grotta ska man gå typ 2 steg åt höger 2 steg ner sen 1 steg åt vänster typ o sen använda rock smash :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lord Zordon Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Sen på Registeel står det så här på blind texten: Go to the middle and fly to the sky.*Gå till mitten och flyg upp i skyn! :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lord Zordon Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Den finns en blindtext innan man går in i rummet till Regisarna, I Paketet (med spelet) ska man få en blind text som visar vad det står, så skriv upp det o sen gör det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst datasnillet Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 nu har jag fångat regirock och registell men det funkaar inte med regice någon som har något förlag? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst datasnillet Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 nu har jag fångat regirock och registell men det funkaar inte med regice någon som har något anat förlag? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst datasnillet Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 altså nu har jag fångat regice så ni behöver inte ge mig något tips. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg