Hoppa till innehåll

Vad Föredrar Du?

JJespeRR

Vad föredrar du?  

28 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

jag har varit i hackade lobbys tre gånger.

En super fast- lobby

En där siktet alltid var stilla på sniper

Och en challange lobby

Detta var på CoD4 och det har jag spelat sedan det släpptes, inga andra lobbys på waw, mw2 eller bo

på cod 4 har jag vart en del i hackade lobbys på xbox

speed 2 gånger hoppa högt 1 gång derank lobby 1 gång challange lobby 1 gång 10th lobby 2 gånger

Mw2 10th lobby 4 gånger 4 olika acc speed lobby 4 gånger där man hoppa högt 2 gånger slowmo lobby 3 gånger

global thermonoclear war <-- (stavningsfel?) en del på mw2 också på xbox och på datorn fast dom på datorn gjorde jag själv

ångrade mig att fuska upp till 10th prestige.

Black ops inga

WAW inga

när jag tänker efter är det ganska mycket lobbys på xbox också men jag joina alla med vilje alla utom 1 10th lobby

Ont: Xbox

Redigerat av ZxZHitmanZxZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Playstation. Palla Pc-kontroller i fps, tycker joystick är mycket bättre. Och på Playstation behöver man inte byta grafikkort osv. med tiden.

:D PC kontroller är sjukt mycket mer precisa vilket gör det mycket bättre lämpat för Fps då det är mycket snabba rörelser mm. Spelar man Cod så kan man ha i princip vilket dator som helst med en två kärning processor, några gb ram och ett grafikkort.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 månader senare...

Hmm, gameboy grafiken när man spelar MW3 är awesome, men jag röstar XBOX, jag tycker att FPS hör hemma på PC men tyvärr är CoD förstört när det är lättare att modda en PC än ett 360 och PS3, och jag lägger inte rösten på PS3 efter alla dessa gånger PSN har legat nere!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...