melle34 Skrivet 1 November 2011 Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Hej jag ska börja köra emerald igen för jag har blivit så j***a trött på de nya spelen de bara effar upp pokmonarna mer och mer och jag undrar vilken starter ni tycker jag ska välja? :) PS.jag har kört mycket pokemon så detta är inte en fråga om vilken som är lättast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 1 November 2011 Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Torchic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Treecko. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Inte Treecko. Jag föredrar Torchic därför när den blir Blaziken så får den bra stats t.ex. Speed och attack. Men inga problem med Mudkip. Så som en sammanfattning: Välj Torchic elr Mudkip men inte Treecko. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Ta Treecko. Jag tycker att Treecko är bäst han har bäst stats egentligen. Sammanfattning: Välj Treecko. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 12 November 2011 Rapport Dela Skrivet 12 November 2011 Det beror på om du vill ha det lätt i början eller lite senare i spelet... Jag själv föredrar Treeko eftersom det är en av mina favorit pokemon men jag skulle rekomendera Torchic eftersom den blir en fire-fighting när den utvecklas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Skulle nog välja mudkip om du ska använda HM:s på honom. Annars kan du välja Torchic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Skulle nog välja mudkip om du ska använda HM:s på honom. Annars kan du välja TorchicUh, aldrig förstöra moveset med Hidden Machines. Surf möjligtvis om det ska vara något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PikminSheina Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 (redigerat) Kör alltid med Water-types, Water är lugnt den bästa typen! Så välj Mudkip, sen möter du Poochyenan. Sen ska du springa runt i gräsen som en tok och battla alla Pokémon du möter för att levla till 16 så snabbt som möjligt! Sen fortsätter du så så att du klarar Roxanne och alla andra leaders lätt. ;) Redigerat 31 December 2011 av PikminSheina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 6 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2012 Kör alltid med Water-types, Water är lugnt den bästa typen! Så välj Mudkip, sen möter du Poochyenan. Sen ska du springa runt i gräsen som en tok och battla alla Pokémon du möter för att levla till 16 så snabbt som möjligt! Sen fortsätter du så så att du klarar Roxanne och alla andra leaders lätt. ;)Jag tror att han har valt pokémon efter som det var nästan två månader sen han/hon startade tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg