whas Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 (redigerat) Hej jag har gort en tråd där vi laddar upp QR Codes. Vad är en QR Code: En QR Code är ett sätt att importera Mii Gubbar på Gå till Mii Maker > QR Code/Image Options > Scan QR Code. Nu kommer du att få fram din kamera rikta kameran mot bilderna nedan så kommer du att få gubbarna. Ha kul med mina och alla andras Mii Gubbar :D Sidan uppdateras ibland. Redigerat 7 November 2011 av whas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 9 December 2011 Rapport Dela Skrivet 9 December 2011 här är en :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 (redigerat) Skulle gärna vilja lägga ut några bara att jag inte kan göra det. Ska testa era Haha din ufo 2.0 var asrolig :lol: Redigerat 10 December 2011 av MExSTHLM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
whas Skrivet 22 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2011 Skulle gärna vilja lägga ut några bara att jag inte kan göra det. Ska testa eraHaha din ufo 2.0 var asrolig :lol:Haha Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snobben1000 Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Ska kanske lägga ut en men vet inte hur man gör ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.