aleexx89 Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Jag spelar och jag måste bara säga att jag älskar det, men grafiken är ju lite kass men älskar det ändå :)! Nu är det såhär att jag behöver hjälp med en sak.. Ni vet där Homer ska vara "bollen" och skjuta upp sig för ramper hos aliens? Där han lodisen och grisen är med i? Är det någon som har ett tips om hur man kommer lättare igenom den leveln :)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 (Med vänlig ton) Och spelet heter? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Jag gissar på att han menar The Simpsons game. Men kan inte hjälpa med problemet då jag inte spelat det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 Jag spelar och jag måste bara säga att jag älskar det, men grafiken är ju lite kass men älskar det ändå :)! Nu är det såhär att jag behöver hjälp med en sak..Ni vet där Homer ska vara "bollen" och skjuta upp sig för ramper hos aliens? Där han lodisen och grisen är med i? Är det någon som har ett tips om hur man kommer lättare igenom den leveln :)?Skulle vara bra ifall du beskrev problemet bättre, men för mig så brukar jag klara många saker i The Simpsons Game när jag kör 2, alltså med en annan spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.