Draghguggwhor Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 Hallojsan, nu ska jag köpa ny android mobil :). Jag har en budget på 2000 så jag funderade på denna: http://www.elgiganten.se/product/mobil-tel...svart?scid=1701 är den bra? finns det något bättre för 2k? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 kan göra som jag alltid gör, och rekommendera LG GT540 http://en.wikipedia.org/wiki/LG_GT540 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 12 November 2011 Rapport Dela Skrivet 12 November 2011 Hallojsan, nu ska jag köpa ny android mobil :). Jag har en budget på 2000 så jag funderade på denna: http://www.elgiganten.se/product/mobil-tel...svart?scid=1701 är den bra? finns det något bättre för 2k?Rekommenderar dig att vänta på ZTE Tania istället, en Windows Phone 7 lur som soppar banan på de flesta mellansegments androidtelefoner. Xbox Live, Facebook + Facebook chatten, twitter m.m integrerat och massa annat bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 12 November 2011 Rapport Dela Skrivet 12 November 2011 Hallojsan, nu ska jag köpa ny android mobil :). Jag har en budget på 2000 så jag funderade på denna: http://www.elgiganten.se/product/mobil-tel...svart?scid=1701 är den bra? finns det något bättre för 2k?Min syster köpte den och efter några veckor började den att lagga...Men kör på LG GT540 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 12 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2011 Rekommenderar dig att vänta på ZTE Tania istället, en Windows Phone 7 lur som soppar banan på de flesta mellansegments androidtelefoner. Xbox Live, Facebook + Facebook chatten, twitter m.m integrerat och massa annat bra.Och när släpps den telefonen? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 13 November 2011 Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 Och när släpps den telefonen? :)Den ska finnas tillgänglig i Europa i slutet av året, antagligen lagom till julhandeln =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 13 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 Den ska finnas tillgänglig i Europa i slutet av året, antagligen lagom till julhandeln =)Mjo, vi får se om jag orkar vänta så länge, är i ganska stor behov av en mobil nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 13 November 2011 Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 Sony Ericsson Xperia Ray Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 14 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 Sony Ericsson Xperia RayFör dyr :/, har bara 2000 jag kan lägga ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 Köp ingen budgetmodell av android, det är väldigt obehagligt med dess dåliga prestanda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 15 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2011 Köp ingen budgetmodell av android, det är väldigt obehagligt med dess dåliga prestanda.någon bra icke android mobil som finns ute nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 16 November 2011 Rapport Dela Skrivet 16 November 2011 Köp ingen budgetmodell av android, det är väldigt obehagligt med dess dåliga prestanda.Själv har man en android för 1.5k och den har då ingen dålig prestanda. Laggar aldrig i menyer eller så. Fast det är väl bara en W7 Phone som gäller om man ska ha köpråd från Ryssfemma. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.