Proccito Skrivet 10 November 2011 Rapport Skrivet 10 November 2011 Tjenare! Jag undrar var man kan skaffa C&C Generals World builder. Jag har letat över allt, men kan inte hitta som fungerar. Så om någon kan hjälpa mig så är det jätte snällt :D Citera
FreakyStyley Skrivet 10 November 2011 Rapport Skrivet 10 November 2011 Om du köpte spelet i en box så borde du fått det med. Citera
Proccito Skrivet 10 November 2011 Författare Rapport Skrivet 10 November 2011 och då antar jag att den ligger hemma -.- Citera
Vitdom Skrivet 11 November 2011 Rapport Skrivet 11 November 2011 (redigerat) Den finns som tillval vid installationen ifrån installationsskivan. Installerade du det inte, sätt i skivan, navigera till Windows lägg till/ta bort program, markera installationsposten C&C:Generals och tryck på knappen bemärkt Ändra. Markera sedan World Editor och tryck nästa för att installera. Redigerat 11 November 2011 av Vitdom Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.