Proccito Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 Tjenare! Jag undrar var man kan skaffa C&C Generals World builder. Jag har letat över allt, men kan inte hitta som fungerar. Så om någon kan hjälpa mig så är det jätte snällt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 Om du köpte spelet i en box så borde du fått det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 och då antar jag att den ligger hemma -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 (redigerat) Den finns som tillval vid installationen ifrån installationsskivan. Installerade du det inte, sätt i skivan, navigera till Windows lägg till/ta bort program, markera installationsposten C&C:Generals och tryck på knappen bemärkt Ändra. Markera sedan World Editor och tryck nästa för att installera. Redigerat 11 November 2011 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.