cubone Skrivet 12 November 2011 Rapport Dela Skrivet 12 November 2011 Hej, när jag försöker starta min dator så ser den helt konstig ut och hela skärmen "ligger" i vänstra övre hörnet och är blå, men man ser verktygsfältet och det jag hade uppe när jag använde datorn precis innandet blev såhär... Snälla hjälp mig, gärna på ngt sätt så att jag kan fixa det lr så att det blir gratis. SNÄLLA HJÄLP!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 November 2011 Rapport Dela Skrivet 12 November 2011 Förstår tyvärr inte vad du menar. :/ Har du installerat några program/laddat ned filer de senaste dagarna? Går det att använda datorn? Finns det en möjlighet till att ta bild på problemet och posta? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 12 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2011 Jag försökte ta en bild och ladda upp men vet inte hur man gör det på en IPad..., men om jag kör en fullständig formatering på datorn så borde det funka va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.