SvenskaSpel Skrivet 12 November 2011 Rapport Dela Skrivet 12 November 2011 (redigerat) Jag har undrat ett tag ifall det är värt att köpa ett Ps3, men jag kan endas ett få antal spel till Ps3 och jag undra vilket som är bäst och ifall det är värt att köpa ett Ps3 för Det/Dom spelen! Spelen jag känner till: Metal Gear Soild 4 Resictent Uncharded Killzone resistance Heavy Rain Ps: jag har redan ett Xbox Redigerat 12 November 2011 av KabelMannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 28 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2012 Det bror på vilka spel du vill ha. Det är bara att gå in på någon sida och titta t ex cdon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 28 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2012 Är du sugen på konsolens exklusiva spel så ska du definitivt skaffa en. Det finns ingen annan konsol, från denna generation, som har så många förträffliga exklusiviteter som Playstation 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2012 Är du sugen på konsolens exklusiva spel så ska du definitivt skaffa en. Det finns ingen annan konsol, från denna generation, som har så många förträffliga exklusiviteter som Playstation 3.Håller medVet ej vad det finns på xbox, men Playstation har spel för alla åldrar och kön.Allt från singelplayer-action till multiplayer-familjespel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laxan96 Skrivet 14 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 Alla dom nedan är riktigt bra spel Little Big Planet Infamous Uncharted Resistance Killzone Demon´s Souls Gran Turismo Heavy Rain Ratchet & Clank Motorstorm Metal Gear Solid MAG Socom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.