Easton Skrivet 13 November 2011 Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 Ja, hur är MW3's multiplayer enligt er? Jag tycker själv att det är roligt att spela, men det är fortfarande för mycket lagg i spelet. Tillexempel att man dör efter att man har sprungit bakom en vägg. Alla vapen dödar lite för snabbt också, 2-3 skott dödas jag alltid på känns det som. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 13 November 2011 Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 Tycker det var drygt att i black ops behövde man dra ett helt mag för att döda nån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 13 November 2011 Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 (redigerat) jag älskar cod alla utom black ops och WaW multiplayer delen är skit kul älskar kill confirm Redigerat 13 November 2011 av ZxZHitmanZxZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Kul som fasen, även om akimbos är bland det värsta jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 så sant som det var sagt.Ja, hur är MW3's multiplayer enligt er? Jag tycker själv att det är roligt att spela, men det är fortfarande för mycket lagg i spelet. Tillexempel att man dör efter att man har sprungit bakom en vägg. Alla vapen dödar lite för snabbt också, 2-3 skott dödas jag alltid på känns det som. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg