Själv är det engineer och SCAR-H som gäller för mig. Raketgevär och självklart lagningsverktyget.
Vad är det för favorit ni har?
Själv är det engineer och SCAR-H som gäller för mig. Raketgevär och självklart lagningsverktyget.
Vad är det för favorit ni har?
Assault med M416 (Reflex, foregrip och lasersight), M9 med tactical och defibrillator.
Atm så är det AEK971 med Grip, assault då.
↗ till inläggetAssault med M416 (Reflex, foregrip och lasersight), M9 med tactical och defibrillator.
Det Derf skrev.
EDIT: Råkade skriva Derp ;(
Support, M249 med IRNV, Bipod, Extended mag.
-Win
↗ till inläggetSupport, M249 med IRNV, Bipod, Extended mag.
-Win
Min framtida klass snart :D
Ska bara komma upp en level till eller så var det flera, tills jag får min M249.
Engineer, M4A1 (ACOG, Foregrip, Tactical Light), M9 (Tactical Light).
Har inte fassnat för något annat vapen jag låst upp. Lirar med SCAR-H ibland och har även testat andra, men gillar mer M4A1.
Support - PKP PECHENEG med foregrip, extended mag , IRNV <3
↗ till inläggetEngineer, M4A1 (ACOG, Foregrip, Tactical Light), M9 (Tactical Light).
Har inte fassnat för något annat vapen jag låst upp. Lirar med SCAR-H ibland och har även testat andra, men gillar mer M4A1.
Usch ja, alla säger att SCAR ska vara skön men jag hatar den med :P
Om man använder reflexsiktet till SCAR-H är den underbar. Har trettio stjärnor med den nu. :)
Just nu är det M4A1 med Reflex ADS, tror det var Reflex-sighten som gjorde att jag fick en underbar lång streak :)
m98b, 1000 kills med den nu <3
Assualt med FAMAS balistic med 12.sikte foregrip och heavy barrel men ska fixa suppresor och army green och G17c
Gillar SCAR i Enginerer samt att köra Recon, men jag måste få tag i ett semi-automatisk sniper som den första man får.
Assault med AEK-971 med Holo, Grip och supressor.
Recon med M98b 12x Ballistic samt SPB.
M416(Holo+Foregrip+Heavy barrel)
G18 Supr.
M203
Sqd ammo/sprint
Assault - F2000, helt klart.
Engineer, Scar-H med Holo och Grip. Är ju bara runt lvl 12 dock.
Assault, AN-94 med grip, Kobra och grip. eller G3A3 med Kobra, underslung rail och flsh suppressor med M21 MASS
Vilken class som helst. M1911 är mitt bästa vapen. Jag har 900 kills med den!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in