Gäst Golden Star Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 jag tycker att det e dåligt att när man har dödat maffia bossen så har maffia gänget shout gun! :angry: dåligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 varför e det dåligt?? det e ju bar då får man ju shotgun när man dödar dom ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 varför e det dåligt?? det e ju bar då får man ju shotgun när man dödar dom ;) ja men om dem träffar dig så ramlar du i marken och då skjuter dem en gång till och då e du död! :( :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackanjj Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 ja?? och?? d ska väl inte vara lätt lr?? d e d ju inget kul om d e samma nivå på spelet hela tiden kommer killar med bara nävar på sista uppdraget hur kul sklle de va?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 men då får man se till att inte gå in i ett maffia område utan "protection" :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mehere Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Ett spel blir inte dåligt för att det är svårt. Det gör bara att man mer och mer vill få kål på sitt hinder. Föresten brukar jag hålla mig borta från första ön då alla gäng där är ute efter mig... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Resurrected Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Shoutgun? Vaddå, skriker den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 GTA 3 spelar jag inte så mycket. Mest Vice city! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Shoutgun? Vaddå, skriker den? det hetr ju så! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Shoutgun? Vaddå, skriker den? haha LOL :lol: jag tror nog han menade SHOTgun Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Detfattade väl de flesta eller? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Detfattade väl de flesta eller? :D ja, just det! :D det e väl uppenbart! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg