360Xbox nya avatar, och orginal bilden ;|
EDIT: Stavfel, använder mitt gamla reserv tangentbord, inte vad vid denna jävla delay och dåliga tangenter...
360Xbox nya avatar, och orginal bilden ;|
EDIT: Stavfel, använder mitt gamla reserv tangentbord, inte vad vid denna jävla delay och dåliga tangenter...
↗ till inläggetMENÄr du medveten om att du postade i "Saker Som Rycker Upp Dig"? :P
XD
OnT: Att man spelar Minecraft och Happy wheels ;)
Löste precis en jobbig uppgift i Mikroekonomin!
Att The Walking Dead säsong 3 börjar nu på söndag.
Att man har sovmorgon imorgon och även sluter 12.15. :)
↗ till inläggetHur kort är lektionen då? Jag har sovmorgon och börjar 12.15Att man har sovmorgon imorgon och även sluter 12.15. :)
↗ till inläggetImorgon börjar jag 09.45 med idrott, klockan 10.55 har vi bild. Bilden slutar 12.15 och då slutar vi! :DHur kort är lektionen då? Jag har sovmorgon och börjar 12.15
När man hjälper någon över internet och inte fattar vad de menar men så säger de helt plötsligt "thanks it works now".
The Anonymous och kaffe. Samt cigg och beröm.
När man får höra awesome kemi-berättelser av Dave37
Att jag har sportlov, att jag ska till kungsberget på tisdag :D
Att det är Fastlagssöndagen idag! (Eller var dte heter!)
Och då får man äta semlor!
Reddit.
↗ till inläggetKan man ju göra vilken dag som helst.Att det är Fastlagssöndagen idag! (Eller var dte heter!)
↗ till inläggetÄr väll ändå på tisdag det är?Att det är Fastlagssöndagen idag! (Eller var dte heter!)
Jo egentligen, men jag tror att enligt traditon så började man förbereda inför fastan då också. Och det lever kvar i vår familj... bara typ!
↗ till inläggetSluta va så petig...Kan man ju göra vilken dag som helst.
↗ till inläggetHaha, det är la snarare du som är petig, som tycker att man bara får äta semlor en dag om året? Att, som Kaktuskun, tycka att man kan äta semlor när som helst, är inte vad jag skulle kalla petighet.Sluta va så petig...
OnT: Fattiga riddare.
↗ till inläggetOnT: Fattiga riddare.
Själv föredrar jag rika adelsmän, hehehe
Nä men när man förstår matten man jobbar med.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in