HHAHA Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Ja, som det står så vill jag ha hemmabio ljud till min dator. Jag har kopplat en optisk kabel mellan min tv och hemmabio, och en hdmi mellan datorn och tvn. Är det på nåt sätt möjligt att få till hemma bio ljudet med min nuvarande koppling, eller behöver jag nya kablar, eller koppla på annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Ja, som det står så vill jag ha hemmabio ljud till min dator. Jag har kopplat en optisk kabel mellan min tv och hemmabio, och en hdmi mellan datorn och tvn. Är det på nåt sätt möjligt att få till hemma bio ljudet med min nuvarande koppling, eller behöver jag nya kablar, eller koppla på annat sätt?Hdmi till blurayen eller vad det är? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.