PussyCat Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Hej! Köpte nyss CS: Source och fick även med CS: Source Beta. Har en enkel fråga, vad är det ? Är inte uppdateringarna i betan redan ditlagda i den riktiga versionen ? / Pussy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Dom har väll inga uppdateringar på gång just nu, så det är väll därför det är samma version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Så det är meningslöst att installera ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Så det är meningslöst att installera ?Ja, slöseri med tid då det är helt meningslöst att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Okej, tack för snabbt svar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 (redigerat) Jag fick också Cs:s betan när jag köpte cs:s efter 3 månader betan hade varit klar.. Det roliga var att jag laddade ner det för att det fanns crosshair till sniper (lol) Btw, vad heter du på Steam? Kanske lira nån gång? Redigerat 28 November 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 CS:S Beta är en version där utvecklarna testar och utvärderar nya tillägg till spelet, innan alla får uppdateringarna. CS:S Beta har en egen forumsektion på Steampowered. Där kan man även kommentera betaversionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.