PussyCat Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 (redigerat) Tjenare! Jag föreslog i gruppforumet Imba att någon skulle ta initiativet till att starta en grupp för fuska.se medlemmar på Steam. Demopan tog initiativet ganska snabbt och de gruppmedlemmar i Imba som var intresserade gick snabbt med. Tycker nu även att resten av fuska ska ha en "chans" att gå med i gruppen. [; Så här är den: http://steamcommunity.com/groups/fuskase Gruppen är stängd/privat eftersom vi inte vill ha in massa randoms, så kontakta Demopan antagligen här på fuska.se genom PM eller på Steam där han heter EmoNerdChild eller Trinity. Redigerat 28 November 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 (redigerat) Det bästa vore om ni addade mig på steam och snackade med mig via chatten. Om jag har datorn på, då är steam på. Återigen, EmoNerdChild eller Trinity kan ni söka på steam. Redigerat 28 November 2011 av Demopan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.