SweHardcore Skrivet 29 November 2011 Rapport Dela Skrivet 29 November 2011 Kan någon berätta för mig hur jag skriver in fusken på gta San Andreas pc?? Jag vet fusken redan men hur kallar jag in dom??? HJÄLP MIG!!!!!!!! :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 November 2011 Rapport Dela Skrivet 29 November 2011 du skriver bara in dom när du spelar din gubbe kan börja skjuta om du trycker in den knappen, men så är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 skriv in dem snabbt som bara den!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 (redigerat) Har för mig att jag även kunde göra det i pausmenyn. Redigerat 10 December 2011 av PussyCat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 (redigerat) du trycker på de tangenterna som behövs för att kunna aktivera fusket. Om du ska t.ex: spawna en bil.. Jag kan inte koden då men vi säger att du ska skriva: WESKOST Då trycker du på dem tangenterna, men en sak måste jag också tillägga.. Du måste vara inne i spelet och inte vara inne i meny/pausmeny. Det gör inget heller om du råkar röra på dig. Redigerat 10 December 2011 av OpeningTitles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg