5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 (redigerat) Det är ju jul snart, därför tänkte jag gå emot strömmen och köpa ett par hörlurar till mig själv i julklapp. Jag hade tänkt mig köpa något för högst 700 kr. Om ni skulle valt hörlurar för högst 700 kr, vad skulle ni då valt. Jag ska lyssna på musik i dem, alltså ska det inte vara med mick och liknande. De ska helst vara slutna och gärna ha en slitstark sladd. Så? Redigerat 3 December 2011 av 4FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Koss Porta Pro, typ. Beats by Dre är tveklöst de bästa lurarna på marknaden annars. Skulle införskaffat om inte pengarna lades på dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 (redigerat) Koss Porta Pro, typ. Beats by Dre är tveklöst de bästa lurarna på marknaden annars. Skulle införskaffat om inte pengarna lades på dator.Glömde säga att jag inte vill ha Koss Porta pro denna gång! :)Finns det några "Beats by Dre" för 700? Redigerat 3 December 2011 av 4FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Billigaste overear ligger på 1650:- SEK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Okej, en sådan stor budget har jag inte. Men har du inga tips för hörlurar för högst 700 kr? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Köp ett par AKG. AKG Jävligt bra kvalite. Jag själv sitter och producerar i Dessa. 200 spänn mer är jävligt värt. Du behöver inte gå över 1 lök för att få bra hörlurar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Sennheiser ska också vara ett jävligt bra märke. http://www.webhallen.com/hemelektronik/994...urar_hd_380_pro Det är dock som Organisms lite över din budget, men värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 (redigerat) Köp ett par AKG. AKGJävligt bra kvalite. Jag själv sitter och producerar i Dessa. 200 spänn mer är jävligt värt. Du behöver inte gå över 1 lök för att få bra hörlurar.Håller med, äger ett par sådana (fast mina är DJ inte LE, samma sak fast DJ har längre sladd och LE finns i andra färger än svart) och dom är skitbra. EDIT: Lägger till att dom kan göra väldigt ont efter man har haft på dom ett tag, och det är ju inte lika bra... Redigerat 6 December 2011 av Lifelover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 (redigerat) Okej, om vi nu säger att jag samlar på mig lite mer pengar och sätter en gräns på tusen. Vilken skulle ni valt då? Denna: http://www.jam.se/studio/horlurartillbehor/6087/ Eller denna: http://www.webhallen.com/hemelektronik/994...urar_hd_380_pro Eller kanske någon annan? Redigerat 6 December 2011 av 4FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Jag skulle ta Sennheiser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Beror på vad du vill ha det till. Du kan ju alltid testa i affärerna. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2011 Beror på vad du vill ha det till. Du kan ju alltid testa i affärerna. :)Det blir till att önska (istället för att köpa) AKG'n. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.