Organism Skrivet 12 December 2011 Rapport Dela Skrivet 12 December 2011 Me like! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2011 Me like!Menar AKG K240S. Då dem ser ut att vara lite skönare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Menar AKG K240S. Då dem ser ut att vara lite skönare!Mycket bra val. Men i framtiden, gå inte på skönhet! Gå på kvalite :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Mycket bra val. Men i framtiden, gå inte på skönhet! Gå på kvalite :)Bra skrivet, finns så många fjortisar som säger att Skullcandy är bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 (redigerat) Mycket bra val. Men i framtiden, gå inte på skönhet! Gå på kvalite :)Självklart är kvalité viktigt. Men de får inte vara osköna heller. Bryr mig knappt om hur de ser ut.. Redigerat 13 December 2011 av 4FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Nu ska du lyssna enbart på musik i 320 Kb/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Nu ska du lyssna enbart på musik i 320 Kb/sFår hoppas att Spotify fixat så att kvaliteten på låtarna blir 320 Kb/s då. ;)Men jag vet inte ens om jag får hörlurarna ännu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 December 2011 Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 Tanka .FLACC och lyssna på datorn. Amazing. Galet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 Får hoppas att Spotify fixat så att kvaliteten på låtarna blir 320 Kb/s då. ;)Men jag vet inte ens om jag får hörlurarna ännu..Endast Premium användare tror jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 Endast Premium användare tror jag?Jo, det stämmer. Men det har klagats på att många låtar inte ens är i 320 kb/s när man har premium. :)Men läste att de höll på att fixa det för ett tag sedan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 Spotify är bajs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 (redigerat) AKG K240S är riktigt bra hörlurar, sköna (lätta också) och bra ljud! Redigerat 29 December 2011 av 4FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.