OpeningTitles Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Tja, jag undrar om ni vet hur man screenshotar med Samsung Galaxy S. Isånafall skriv det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 I will google that for you <_< https://market.android.com/details?id=com.e...creenshotitfull https://market.android.com/details?id=com.e...oroot&hl=sv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Vad jag vet så behövs det ingen app, man bara trycker på strömknappen och menyknappen samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 5 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Vet ni också om Wi-Fi kostar för mobilen :S? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Vad jag vet så behövs det ingen app, man bara trycker på strömknappen och menyknappen samtidigt.Det är väl för iPhone? Wifi kostar inge pengar att surfa med, för att då ansluter du via en router. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Det är väl för iPhone? Wifi kostar inge pengar att surfa med, för att då ansluter du via en router.Samma sak för galaxy s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 5 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Ursäkta, jag sa fel. Jag menar: Samsung Galaxy 5. Har inte hittat ett piss om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Vissa går det med, vissa går det inte med utan en annan rom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 7 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Hur skaffar jag en rom? :/ Vill gärna sharea mina roliga ord på WordFued. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 8 December 2011 Rapport Dela Skrivet 8 December 2011 Men ladda bara ner en Screenshot app! :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 8 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2011 (redigerat) Ge mig en bra app, hittar bara för rootade teles. EDIT: Jag har hittat en app som heter ''Screenshot'' Den fungerar ganska bra, den kan spara bilderna i PNG. Redigerat 8 December 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 9 December 2011 Rapport Dela Skrivet 9 December 2011 Vissa går det med, vissa går det inte med utan en annan rom.Du menar root. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.