Antz Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Jag försöker bara få småkillarna att faktiskt vara uppmärksam under skolan. Men jao, det är ju bättre att de sitter och surfar fuska.se under lektionen.För det kan ju inte vara så att man har raster på skolan också...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 För det kan ju inte vara så att man har raster på skolan också...?Jodå, men jag vet personligen en jävla massa små-barn som sitter och glor facebook under lektionerna, och risken är stor att det samma också skulle hända med fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 18 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 Charlielol, hur många småbarn tror du kommer att sitta framför en fuska.se app hela dagarna? Dem får väl skylla sig själva att dem går in på facebook eller andra appar och sen lär dem sig ingenting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptio Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 I och med iOS:s Safari surfar man lätt på fuska.se och ingen app behövs, kan tänka mig att något skulle behövas till Android dock. :lol: Jodå, men jag vet personligen en jävla massa små-barn som sitter och glor facebook under lektionerna, och risken är stor att det samma också skulle hända med fuska.se.Är det ditt problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 I och med iOS:s Safari surfar man lätt på fuska.se och ingen app behövs, kan tänka mig att något skulle behövas till Android dock. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 Dolphin browser är underbar för Androids, sjukt snabb. Skulle nog vara mer aktiv via en app jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 Dolphin browser är underbar för Androids, sjukt snabb. Skulle nog vara mer aktiv via en app jag!Personligen tycker jag inte att den är i närheten av Safari, dock så är det Dolphin Browser för iOS jag har provat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 19 December 2011 Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 Det skulle vara riktigt nice! :) En bra app är mycket skönare än internet webbläsaren ändå.. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 December 2011 Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 Skapa en mobilanpassad sida för webbläsaren med bra stöd för HTML5, appar till både iPhone och Android är för mycket arbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 21 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 Skapa en mobilanpassad sida för webbläsaren med bra stöd för HTML5, appar till både iPhone och Android är för mycket arbete.Behöver vara inte så avancerat, lite simpelt så att man kan åtminstonde kan posta inlägg eller kunna vara inne på fusk-sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 En mobilanpassad sida vore helt klart bättre än en app då det inte behövs kodas till de tre stora plattformarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 Skapa en mobilanpassad sida för webbläsaren med bra stöd för HTML5, appar till både iPhone och Android är för mycket arbete.En mobilanpassad sida vore helt klart bättre än en app då det inte behövs kodas till de tre stora plattformarna.Det här lät lite bättre eftersom det verkar vara mindre arbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.