Som laggar minst men ändå har bra batteri tid!
Bästa Telefonen Som Finns Idag
iphone 4S (om man använder den på rätt sätt)
Tror jag faktiskt får hålla med ovanstående skribent. Om du använder iPhone på rätt sätt håller batteriet länge. D.v.s. inte surfa, spela. Musik/Spotify drar faktiskt inte speciellt mycket batteri. o:
Nokia 3310.
har inte provat en 4s, men min 4 drar nästan inget batteri alls om jag bara lyssnar på musik en dag
↗ till inläggetJag kan bekräfta detta.Nokia 3310.
Måste också medge att iPhone 4S är nog den bästa mobilen,
Alla funktioner
Skärmen osv..
Det finns jätte många skäl, enklast är nog att kolla på Apples hemsida :)
↗ till inläggetThis.Nokia 3310.
Gick ju att langa rakt in i en tegelvägg utan att det uppstod problem.
Good times.
Samsung Galaxy Nexus !
Tänkte önska mig en telefon till jul, men inte för typ över 4k.
Men vet ingenting om någon av de hära.
iPhone 4 8 gb
HTC 3d
Samsung Galaxy s2
Sony Ericsson Arc s
Osv..
Tips?? :wub: :o
själv ska jag testa den nya samsung galaxy xcover. hoppas den tål LITE mer än en vanlig galaxy
↗ till inläggetThisSom laggar minst men ändå har bra batteri tid!
laggar knappt nånting, och har en oerhört bra batteritid
↗ till inläggetHar ju redan en Walkman B)
men tackändå
Samsung Galaxy S II slår Iphone med hästlängder.
↗ till inläggetBlir no än sån!Samsung Galaxy S II slår Iphone med hästlängder.
↗ till inläggetNokia 3310.
Älskade den mobilen... Men min startknapp vart bara trögare och trögare sen funkade den inte längre :(
Idag är knappast Nokias gamla 3310 något att ha, så sluta nämn det :verymad:
↗ till inläggetVarför är den inget att ha? Vi har alla olika preferenser och jag samt alla andra som nämnt 3310 i tråden gillar uppenbarligen den. Tänk dig om en iphone-fan säger att android inte är något att ha.Idag är knappast Nokias gamla 3310 något att ha, så sluta nämn det :verymad:
↗ till inläggetIsåfall skulle jag nog säga att en PHILIPS Spark är en av de bättre mobilerna som jag har ägt. Den hade ingen färgdisplay, hade inget internet, men den hade en antenn som gick att dra ut och den var stor som en tegelsten :)Varför är den inget att ha? Vi har alla olika preferenser och jag samt alla andra som nämnt 3310 i tråden gillar uppenbarligen den. Tänk dig om en iphone-fan säger att android inte är något att ha.
Men i rubriken står det "Bästa Telefonen Som Finns Idag", så jag antar att han syftar på modellen nyare.
↗ till inlägget3310 finns fortfarande idag :P Titeln behöver inte syfta på något annat än mobiler som inte finns än.Men i rubriken står det "Bästa Telefonen Som Finns Idag", så jag antar att han syftar på modellen nyare.