Xade Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (redigerat) jag tycker att alla ska sluta att tjata om att bli mod, tjatar ni blir ni inte moderatorer, fjäska inte heller och det e ADMIN som bestämemr när ni e mogna och inte ni själva och e ni under 15 ska ni inte ens försöka fråga...!!! admin och moderatorerna hoppas ni inte blir arga för den här tråden men jag stör mej på MOD wanna bes! Redigerat 20 Maj 2004 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 du har helt rätt. låt mig gissa du starta den hära tråden efter du såg popp´s 2 topicar?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Rätt jag hatar alla tråda som det står så här:får jag bli mod, kan jag få bli mod. jag hatar sånna trådar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 jag tycker att alla ska sluta att tjata om att bli mod, tjatar ni blir ni inte moderatorer, fjäska inte heller och det e ADMIN som bestämemr när ni e mogna och inte ni själva och e ni under 15 ska ni inte ens försöka fråga...!!! admin och moderatorerna hoppas ni inte blir arga för den här tråden men jag stör mej på MOD wanna bes! Under 15, jo, jag tackar jag! XDKolla vissas ålder vetja' iaf, §1.11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg