Sleeping Dragon Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 vad sk man göra när man kommit till braille skriften på slutet i grottan där det står First comes Relicanth. Last comes Wailord. Det behöver ja hjälp med <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lord Zordon Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (redigerat) ÅÅÅ Då har du hittat regisarnas nyckel!!! det som du sa menas med att först i ditt lag ska de vara typ Relicanht i sist ska de vara Wailord! ;) Redigerat 20 Maj 2004 av Lord Zordon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (redigerat) Jag har Relicanth iallafall. då ska jag bara fixa en wailmer. också ska jag levla den Jag fånga relicanth igår. Så jag hade tur :) Vad händer sän :huh: Redigerat 20 Maj 2004 av kalles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (redigerat) Dom där tre gråttorna i en av dom står det With new time,hope and love,aim in the sky. nånting mer också. vad ska man göra då Föresten Blab Blab vilken dörr menar du som skulle öpnas till den där pokemonen :huh: Redigerat 20 Maj 2004 av kalles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 har fångat två nu Registeel och Regirock. Regirock var lätt att fånga. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Japp :) Enkompis till mig har fångat Regice. Det tog lång tid för han att fånga den. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 (redigerat) jag har bara registeel kvar! :D edit: FÅNGAT ALLA NU! :D Redigerat 22 Maj 2004 av karata Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 dom e ju inte så bra, men de e kul att ha dom :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 alla e lika fula! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x255z3d Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 A, det ser t.e.x ut som Registeel inte har nåt huvud, å Regice ser ut som en isklump! :P i pokédexen står det att regice är ett 200 grader kalt isbergkan vara 100 kommer inte ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 jo, men de e ju en pokemon också :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 sealed? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg