PussyCat Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Hej igen! Nu spammar jag dator forumet igen. Men nu är det såhär att från övergången från min gamla laptop till min nya stationära kopierade jag över HELA Steam mappen till den nya datorn. Det enda felet är att alla sparade spel har gått förlorade. Vet någon var singleplayer sparningarna tar vägen? För det är väldigt frustrerande att inte kunna fortsätta där man var, samt ha alla kontrollinställningar man hade.. / Pussy.C Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 14 December 2011 Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 (redigerat) Kopiera alla GCF-filer i SteamApps-mappen. Alla sparade speltillstånd finns i form av SAV-filer i spelmappen någon stans, kommer inte ihåg. Fungerar inte GCF-övergången kan du ju pröva att använda Steams inbyggda backup-funktion. Redigerat 14 December 2011 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 Kopiera alla GCF-filer i SteamApps-mappen. Alla sparade speltillstånd finns i form av SAV-filer i spelmappen någon stans, kommer inte ihåg. Fungerar inte GCF-övergången kan du ju pröva att använda Steams inbyggda backup-funktion.Hur fungerar den då? Hittade några sparade spel i Mina Dokument! [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.