Jag vet inte vad jag har skrivit, men min poäng var att ibland blir mina inlägg anmälda och då är det bra att det finns andra mods som kan ta hand om anmälningen så man inte blir partisk.
Mer Mods Plox?
Kan man få en uppdatering om uppgraderingen av forumet?
Rainy at the office today but great place to clear the head after a days work with project Rain :) details t.b.a. later. Better, faster, cleaner and wider then ever. Coming soon! — på Eriksbergsbryggan
^^ Från facebook igår :)
Den senaste uppdateringen jag ser är en kanelbulle.
Såatteh.
*rullar tummarna*
.--.,
1234
Jag känner mig jätteförvirrad.
Varför det? Mycket nytt? :P
Mycket nytt indeed! :)
Mycket som inte funkar heller, vissa smilies och gamla quotes är helt mongoloid.
Skulle vi kunna få tillbaka 125x125 rutor till avatarerna? Det ser så ynkligt ut som det är nu. Eller större, det hade varit roligt!
90x90, eller vad fan det nu är, är så ytteputtigt.
Gamla quotes går inte att göra något åt, smiliesar fattas de några. Skall undersöka det om en vecka när jag är tillbaka, skall iväg på en liten resa nu. Gällande avatars så får vi se. De skall ju piffa upp sidan lite, samtidigt som fokuset ändå skall ligga på just inlägget i fråga.
Fixa så att man inte får ett e-mail varje gång någon t.ex. anmäler ett inlägg. Eller går det att stänga av det?
Hahaha, får du ett email när inlägg blir anmälda? :D
Ser grymt ut! Ska dessutom bli mer aktiv, fick ett nytt jobb för en månad sen, så det har varit mycket med det ;)
↗ till inläggetHahaha, får du ett email när inlägg blir anmälda? :D
Ja..
Hittade ett ställe i någon kontrollpanel. Hoppas jag stängde av rätt sak nu då. :)