Hoppa till innehåll

Mer Mods Plox?


Escain
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 3 månader senare...

Kort och gott ja.. nya IPB har testats en hel del, dock var det lite problematiskt att föra över allt till det nya. Nu har det även kommit en nyare som skall kollas på. Men fungerar gör det iaf. Resten av Fuska går det lite långsammare med. Men planen är att få upp något innan juli och i samband med det lägga till lite moderatorer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Då har jag saker att säga om tre personer so far.

 

Kola_king är ju en gammal seriös användare, klart han är mest lurker nu för tiden eftersom personerna han "hängde" med är borta för längesen (förutom jag då) men jag ser honom vara inne varje dag faktiskt och han skriver en kommentar här och där ibland.

 

Sen har vi Whore. Han verkar vara en bra person, det jag ser honom skriva är vettigt, inte offtopic och håller sig till reglerna.

 

Sist vill jag ta tillbaka min rekommendation om Guggo. Jag har en stark känsla av att han lätt skulle bli partisk och låta sina polare undan lättare och straffa vissa individer hårdare, så inte Guggo.

 

Guggo har även en tendens till påhopp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har faktiskt också när det gäller Guggo sett det där med "påhopp" så det låter som en korrekt iakttagelse. Jag vet inte hur många moderatorer som kommer att behövas med 3 st nya kanske vore något att börja med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjo, inte meningen att snoka i detta forum, men jag kan se det av någon anledning.

 

Om ni vill, kommer jag ha gott om tid i slutet av maj och framåt en bra stund, studierna lugnar sig då rejält :) Kan hoppa in och 'moderera' då, kolla till sidan en gång om dagen i alla fall.

 

Cheers

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...