GAWD, vi är ju bara två stycken nu! (+ micke)
Känns inte partiskt att moderera inlägg som är riktade mot en själv. :/
Kan vi få fler plz?
Alla dör ju som flugor!
GAWD, vi är ju bara två stycken nu! (+ micke)
Känns inte partiskt att moderera inlägg som är riktade mot en själv. :/
Kan vi få fler plz?
Alla dör ju som flugor!
Kommer fler mot slutet av januari om allt går som det skall. Tanken är att inte införa några nya förrän en uppdatering av skett av Fuska då det troligtvis blir lite nya moderatorverktyg och så.
Yeah, well jag är aktiv nu pga en lätt kurs och lov, men sen blir det mindre aktivitet då det blir tre tentor på 4 veckor.
Det lär dröja drygt 4-5 månader innan jag kan återigen bli dagligt aktivt på sidan.
Har fullt upp med studier och som pricken över i:et, så gick min dator sönder för några dagar sedan. ;)
Men försöker att titta in i jämna mellanrum.
Så atteh.......
Händer det något?
Kort och gott ja.. nya IPB har testats en hel del, dock var det lite problematiskt att föra över allt till det nya. Nu har det även kommit en nyare som skall kollas på. Men fungerar gör det iaf. Resten av Fuska går det lite långsammare med. Men planen är att få upp något innan juli och i samband med det lägga till lite moderatorer.
Ska man kanske börja fundera på vilka användare som är lämpade till moderatorskapet eller?
Ja även om det dröjer lite till så kan det vara i ordning att börja spana efter lämpliga personer.
Då har jag saker att säga om tre personer so far.
Kola_king är ju en gammal seriös användare, klart han är mest lurker nu för tiden eftersom personerna han "hängde" med är borta för längesen (förutom jag då) men jag ser honom vara inne varje dag faktiskt och han skriver en kommentar här och där ibland.
Sen har vi Whore. Han verkar vara en bra person, det jag ser honom skriva är vettigt, inte offtopic och håller sig till reglerna.
Sist vill jag ta tillbaka min rekommendation om Guggo. Jag har en stark känsla av att han lätt skulle bli partisk och låta sina polare undan lättare och straffa vissa individer hårdare, så inte Guggo.
Guggo har även en tendens till påhopp.
Har faktiskt också när det gäller Guggo sett det där med "påhopp" så det låter som en korrekt iakttagelse. Jag vet inte hur många moderatorer som kommer att behövas med 3 st nya kanske vore något att börja med.
Får väl scouta lite fler folk då...
Kan dock inte garantera några tjejer denna omgången, jag verkar vara ganska exklusiv. :D
Tjo, inte meningen att snoka i detta forum, men jag kan se det av någon anledning.
Om ni vill, kommer jag ha gott om tid i slutet av maj och framåt en bra stund, studierna lugnar sig då rejält :) Kan hoppa in och 'moderera' då, kolla till sidan en gång om dagen i alla fall.
Cheers
Men dafuq? xD
Fortfarande?
Xade du får gärna hoppa in om du vill :)
Arå absolut, men har en del i resten av maj :)
Bara att lägga till när du vill, hinner kolla lite nu innan sommarn i alla fall.
Kan passa på å säga att även här börjar studierna att lugna ner sig. Håller för tillfället på å sparar ihop till en ny dator så är tillbaka på heltid nu mot sommaren. Häng ut Draghon ^^
Jag gör det bästa jag kan, det börjar dra ihop sig för tentadags här borta dock.
Har försökt kika på lite yngre folk till att rekrytera, so far är det väl Juicelol följt av 360Xbox som verkar lite intressanta att titta på. De har lite väl mycket tillsägelser om spam kanske, men vafan, jag är förvånad över hur mycket skit jag skrev när jag blev vald till mod! Hade ju inte valt mig själv nu om jag hade betett mig på samma sätt haha!
↗ till inläggetTycker faktiskt inte att det är lämpliga medlemmar för att vara ärlig, finns för mycket negativ historia. Vi moderatorer måste ju kunna samarbeta med varandra och tyvärr så tror jag nog inte att det skulle fungera med bl a dem två som mod.Jag gör det bästa jag kan, det börjar dra ihop sig för tentadags här borta dock.
Har försökt kika på lite yngre folk till att rekrytera, so far är det väl Juicelol följt av 360Xbox som verkar lite intressanta att titta på. De har lite väl mycket tillsägelser om spam kanske, men vafan, jag är förvånad över hur mycket skit jag skrev när jag blev vald till mod! Hade ju inte valt mig själv nu om jag hade betett mig på samma sätt haha!
Det är iaf min åsikt.
Har ju inte vart såpass aktiv på senaste tiden så vet inte riktigt hur det fungerar med dessa, men vad sägs om t.ex lynott, purjo eller kanske till och med mustachmannen eller vad han heter numera? :P (aka sandkaka, tror jag han hette lol)
På så vis, jag tänke på saken bara lite random när jag sket liksom.
Jag nämnde ju Kola_king och Whore på förra sidan, men SURF (sandkaka) kommer att börja studera snart igen och vara relativt inaktiv (snackade med honom över msn). Inte så värt att promota honom direkt.
Purjo vetefan faktiskt, jag har svårt att se honom ta något seriöst. Lynott har jag inte direkt något hum om.
↗ till inläggetHåller med om Kola-king och Whore, verkar vara vettiga personer. Så tycker absolut att man bör skicka en förfrågan till dem. När det kommer till Lynott & Purjo, det känns som om att det skulle fungera.På så vis, jag tänke på saken bara lite random när jag sket liksom.
Jag nämnde ju Kola_king och Whore på förra sidan, men SURF (sandkaka) kommer att börja studera snart igen och vara relativt inaktiv (snackade med honom över msn). Inte så värt att promota honom direkt.
Purjo vetefan faktiskt, jag har svårt att se honom ta något seriöst. Lynott har jag inte direkt något hum om.
Grupp A - Koala_king, Whore
Grupp B - Lynott, Purjo, och för att det ska se bra ut så kan vi även sätta in Juicelol och lifelover här..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in