spela.mera. Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 :huh: Hur ska man göra på 2 i grottan? jag vet inte hur jag ska göra... :blink: hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spela.mera. Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 jag menar på år 2... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (redigerat) Vilken bana menar du? Man kan ju köra flera banor på andra året.... Om du menar den med en vagn i så ska du slå på vagnen så att den förstör allt som är i vägen för dig.... Redigerat 20 Maj 2004 av Link64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spela.mera. Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 ;) nja... det är den här grottan, där man bara irrar omkring <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 är det den grottan man ska slå på huvuden så att dörrar uppnas??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spela.mera. Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 :lol: JAPP <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spela.mera. Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 <_< help me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Kolla gamefaqs.... Men om du inte kan engelska eller om du inte vill så får du nog irra runt där lite till.... Tillslut hittar du nog rätt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Hur är FFCC? Jag funderar på att köpa de... är de bra musik, handling och så? (efter att ha spelat Final Fantasy X-2 är min smak ganska kräsen ;)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spela.mera. Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 japp, bra music och bra handling och sånt :P så om du tror du vill ha det så, köp det <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Hur är FFCC? Jag funderar på att köpa de... är de bra musik, handling och så? (efter att ha spelat Final Fantasy X-2 är min smak ganska kräsen ;)) Kallar du ff cc för bra handling?!?! Det är ingen story alls man bara kutar runt år efter år.. tråkigt efter ett tag.. du kommer bli glad först thunder.. men sen sur... det är RIKTIGT enformigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spela.mera. Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 :blink: jag vet men ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg