Gamer 1 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Final fantasy har ju visst bra story... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Mmm.. verkligen.. det händer ju ingenting... det handlar om några ungar som springer runt och letar efter myrra.. mer än så händer inte. Och att black knight blir mördad.. det finns ingen annan story, det händer samma sak om och om igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CubeMaster Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 joooo jag tycker också¨det men liksom det har rätt bra handling men jag har tröttnat på det. det enda som e roligt att göra nya vapen =D. Är det någon som har klarat det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Som jag säger.. samma och åter samma.. det är roligast att göra nya vapen.. men kör inte det mer.. men kan klara det någon gång.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 joooo jag tycker också¨det men liksom det har rätt bra handling men jag har tröttnat på det. det enda som e roligt att göra nya vapen =D. Är det någon som har klarat det ? Jag har klarat det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Nej.... Det är sista banan.... Och som jag vet så finns det hur många år som helst.... Så man kan köra 100år ifall man vill det....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg